fairyland of nimbus

Πώς πάνε για την πόλη του πουθενά?

Δευτέρα, Μαΐου 15, 2006

Απ' το παράθυρο κοιτώ

Απ' το παράθυρο κοιτώ
σαν το χαϊβάνι, σα φυτό
που βλέπει έξω ένα ποτάμι
μα τους χωρίζει ένα τζάμι

Έξω βουβοί περαστικοί
κανείς δεν έχει τι να πει
κι εγώ στους γυάλινους τους θόλους
ο πιο αμίλητος απ' όλους

Βρέχει στο τζάμι μου κι εγώ
πίνω τ' αμίλητο νερό
Την παγωμένη μου οθόνη
περνά η ζωή και τη θολώνει

Έξω αστράφτει και βροντά
ρωτώ, κανείς δεν απαντά
βλέπουν στο τζάμι τη μορφή μου
μα δεν ακούνε τη φωνή μου

4 Comments:

  • At Δευτέρα, 15 Μαΐου, 2006, Blogger mistounou said…

    Καλώς σε βρήκα κι εδώ!!! Μένει να φτιάξω τα λινκς για όλη την παλιοπαρέα, να σας βρίσκω κι εύκολα όοοοοποτε μπαίνω. Φιλιά!

    (..Περίδης..απόλυτα αγαπημένος!)

     
  • At Τρίτη, 16 Μαΐου, 2006, Blogger nimbus said…

    καλημέρα γλυκιά μου...
    πολύ χαίρομαι που ήρθες...
    καλώς ήρθες!

    φιλιά..

    (χαίρομαι που σου αρέσει ο περίδης..)

     
  • At Τρίτη, 16 Μαΐου, 2006, Blogger zero said…

    Πολυ καλο!
    Ωραιος ο Περιδης.
    Την καλημερα μου.
    ζερο.

     
  • At Τρίτη, 16 Μαΐου, 2006, Blogger oistros said…

    Κι από μένα καλησπέρα.
    Στίχος .. μουσική και φωνή.
    ΠΟλύ καλόοοο!!

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home